UPDATE 01.11.2015 : 1 konverzia denne.
Momentálne som na tom s Výživovo.sk takto, takže slabota ale bojujeme 🙂
V predošlom článku o linkbuildingu sme si prebrali teóriu. Deraz nás čaká prax. Ukážem vám, ako som získaval spätné odkazy pre Výživovo a ktoré odkazy som získal.
13 spätných odkazov, ktoré som získal pre Výživovo.sk v priebehu pár dní :
1. PR článok
PR články patria medzi moje najobľúbenejšie techniky získavania spätných odkazov. Prečo?
- odkaz je obklopený relevantným textom, čo hrá veľkú úlohu v posudzovaní odkazu Googlom
- odkaz dokáže priviesť reálnych návštevníkov na váš web
- odkaz vyzerá prirodzene
- odkaz nemá každý
- PR článok sa veľa krát dobre umiestni na Google, čím prináša návštevníkov opakovane a „donekonečna“
Teraz nemám namysli články z free PR serverov, ale platené články z relevantných webstránok. Niekedy sa mi podarí uverejniť článok ako guestblogging (tzn. že je neplatený), čo je určite ešte lepšia spolupráca.
Vždy sa snažte osloviť silné weby, ktoré:
- píšu články pre Vašu cieľovú skupinu
- nemajú iba PR články
- nemajú BAN od Google (zistíme to tak, že pozrieme koľko podstránok má web zaindexovaných pomocou zadania site:nazovvashowebu.sk)
- pravidelne aktualizujú obsah
Ako hľadám weby pre uverejnenie PR článku ja?
Jednoducho. Zadám si do Google kľúčové slovo, na ktoré chcem, aby sa môj článok zobrazil a pozerám, na ktorých weboch by sa dal uverejniť článok.
PR článok, ktorý som zakúpil : dobreazdravo.sk/ako-porazit-detsku-obezitu-spravnou-zivotospravou/. Publikácia článku ma stála 18 euro a napísala mi ho vlastná redaktorka.
Pri PR článkoch sa riaďte týmito pravidlami :
- v PR článkoch NIKDY neodkazujte iba na svoj web. Dávate tým Google informáciu, že ide o PR a nie o prirodzený odkaz.
- nepreháňajte to s kľúčovými slovami. 10 PR článkov, ktoré by odkazovali na môj web s textom odkazu „detská obezita“ by nevyzerali prirodzene
- článok neodfláknite. Čím bude článok kvalitnejší, tým bude odkaz silnejší. V článku použite obrázky, videá, veľa odkazov atď.
- použite aj interné prelinkovanie a odkazujte na staršie články na blogu, ktorý článok uverejní
TIP na výborný článok o linkbuildingu: http://mladypodnikatel.cz/6-znaku-kvalitniho-odkazu-t26618
2. Odkaz z komentárov
Komentáre pod článkami, ktoré sa dobre zobrazujú vo vyhľadávačoch, predstavujú výborné odkazové príležitosti. Nielen, že odkaz vyzerá (celkom) prirodzene, ale veľa ľudí tieto komentáre skutočne číta a preklikáva sa odkazmi na váš web.
Na pôžičkové weby mi chodí veľa ľudí z podobných odkazov a niektorí z nich nakoniec spravia akciu (napríklad vyplnia formulár).
3. FAQ server
FAQ servery, ako napríklad Odpovede.sk, taktiež predstavujú výbornú odkazovú príležitosť, ktorá vie priviesť aj reálnych zákazníkov.
Odkaz môžete získať buď z novej otázky alebo z odpovede.
Odporúčam spomenúť v otázke (prípadne odpovedi) hlavné kľúčové slová, ktoré budú obklopovať text. Čím dlhší text, tým lepšie.
4. Katalógy
Registrácia do katalógov patrila kedysi medzi moje najobľúbenejšie linkbuildingové praktiky. Mal som zoznam stoviek katalógov do ktorých som registroval svoje projekty. Dokonca som niekoľko krát využil aj služby registrátorov, napr. zaregistrovanie webu do 200 katalógov za 500 Kč.
…kým ma nezastihla penalizácia od Google 🙂
Dnes už viem, že akákoľvek technika získavania odkazov vo veľkom vás môže dostať do problémov.
Odporúčam vykašľať sa na registrovanie webov do desiatok alebo stoviek katalógov a zamerať sa iba na tých pár, ktoré stále vedia priniesť reálnu návštevnosť. Ktoré to sú?
Katalógy, ktoré dávajú aký taký zmysel :
Poznáte ešte iné, ktoré by som mohol doplniť?
5. Fóra
Pre každú tému sa na internete určite nájde aspoň jedno fórum, do ktorého sa môžete aktívne zapojiť.
Snažte sa vždy aspoň prejsť otázky, odpovede a pridať odpoveď, ktorá má zmysel. Najlepšie je snažiť sa nejako poradiť.
Občas robím aj to, že v mojej odpovedi odkážem ľudí na 3-4 články a medzi nimi aj na ten môj. Takto to nevyzerá, že do fóra píšete iba kvôli odkazu.
Mojé obľúbené fóra sú :
TIP : Zoznam diskusných fór nájdete napríklad v katalógu Azet.
6. Sociálne siete
Asi nikto na 100 % nevie, či odkazy zo sociálnych sietí pomáhajú SEO alebo nie. Ja som však presvedčený, že sociálne signály pomáhajú Vášmu webu vo vyhľadávačoch (článok na túto tému).
Ak máte akýkoľvek webový projekt a myslíte to s ním vážne, určite by som sociálne siete do Vašej stratégie zapojil.
My na Facebookovej stránke Výživovo.sk publikujeme v priemere 1 článok denne.
7. Linkbaiting
Linkbaiting považujem za jednu z najťažších a časovo najnáročnejších spôsobov získavania spätných odkazov. Tento spôsob však patrí medzi najprirodzenejšie, a preto by ste ho mali využívať.
V čom spočíva linkbaiting?
Vo vytváraní obsahu, ktorý budú ľudia sami od seba zdieľať a budú na neho odkazovať.
Linkbuilder Linki na svojom webe radí :
„Pýtate sa, ako prinútiť návštevníkov Vášho webu, aby na Vás sami odkazovali? Kľúčom je kvalitný obsah. Veľmi dobre fungujú rôzne rebríčky, zoznamy, návody, nástroje alebo služby zadarmo.“
Jednoducho sa snažte mať na webe niečo, čo nikde inde nie je. Návody, recenzie, štatistky…stačí byť trochu kreatívny.
Výborným príkladom správneho linkbaitingu je tento blog, ktorý mi získal odkaz aj pre Výživovo.sk. Aj keď je odkaz nerelevantný (nie je z webu o zdravej výžive), získal som ho pomocou linkbaitingu:
8. LinkedIn
Linkedin ponúka veľmi zaujímavú možnosť publikácie vlastného obsahu cez LinkedIn Pulse.
Takto sa dá získať nielen silný odkaz, ale predovšetkým reálni návštevníci na váš web. Ak máte čo ľuďom povedať, určite toto publikačné médium vyskúšajte.
Linkedin dokonca oznámi vaším kontaktom, že ste uverejnili nový príspevok, čím sa vám trochu postará aj o marketing 🙂
Priznám, že som článok pekne odflákol a publikoval som tam článok od redaktorky. Nemal som čas na napísanie vlastného článku aj keď to bolo v pláne. Vy ale skúste publikovať niečo vlastné 🙂
Článok nájdete tu : www.linkedin.com/pulse/5-tipov-ako-schudnúť-bez-jojo-efektu
TIP: Ak Vám nevyhovuje publikácia článkov na LinkedIn, môžete vyskúšať Medium.com.
9. Bookmarkingové služby
Toto tiež patrí medzi veľmi „oldschool“ techniky získavania spätných odkazov. Ja si však myslím, že ak to nebudete preháňať, tak Vám odkaz z takýchto webov určite neublíži 🙂
V tomto prípade pôjde asi iba o SEO efekt, množstvá reálnych návštevníkov z týchto webov nečakajte.
Ja používam iba tieto 2 bookmarkingové služby :
- linkuj.sk
- vybrali.sme.sk (nedal sa mi tam pridať odkaz, neviem prečo)
Odporúčam to s týmito službami nepreháňať. Nejedná sa o kvalitný odkaz!
10. Heureka.sk
Vedeli ste, že Heuréka dovoľuje publikovať externé recenzie priamo pri produktoch? Ja som sa o tejto možnosti dozvedel iba pred nedávnom a odvtedy tam pridávam takmer každú recenziu.
Prečo je odkaz z Heuréky tak silný?
- pretože vedie na recenziu produktu, o ktorý majú ľudia záujem a sú pripravení nakúpiť
- pretože privádza reálnu návštevnosť
- pretože je z Heuréky a dokonca je „dofollow“ 🙂
Pre získanie odkazu sa stačí prihlásiť do Heuréky a vložiť URL na recenziu pri konkrétnom produkte :
Odkaz, ktorý som získal z Heuréky na recenziu Výživovo.sk : doplnky-stravy.heureka.sk/zeleny-zivot-detoxikacny-balik-zelena-dvojka-benevit-100g-plus-750-tabliet/recenze/
11. Slideshare
Slideshare tiež občas na linkbuilding využívam. Znovu ide o zaujímavý odkaz, pretože nie každý si dá tu námahu a prezentáciu na Slideshare vytvorí.
Táto prezentácia mi trvala asi 5 minút a ide vlastne o recykláciu obsahu z článku:
Prezentáciu nájdete na mojom Slideshare účte.
Za pár minút som takto získal silný odkaz, ktorý podporí článok vo vyhľadávačoch.
12. YouTube
Keď niekomu hovorím o YouTube.com ako spôsobe získavania spätných odkazov, prvé, čo počujem je..: „Škoda, že nemáme žiadné videá, čo by sem tam dali“.
Ak máte na webe zaujímavý obsah, máte video.
Ako som získal odkaz z YouTube za pár minút?
Zobral som článok o obezite a premenil ho za pár minút na keynote prezentáciu. Tú som nahodil na Slideshare a získal silný odkaz. Túto prezentáciu som premenil za 20 sekúnd na video.
Toto video som nahodil na YouTube a získal ďalší silný odkaz.
13. Vlastný projekt
Ak máte viac vlastných projektov na podobnú tému, bola by škoda ich neprelinkovať. Snažte sa to robiť čo najviac prirodzene a aj keď Google samozrejme tuší, že obidva weby patria vám, nejakú váhu takýto odkaz určite má. Hlavne ak ide o odkaz zo silného webu na nový.
Ja som využil svoj 2-ročný magazín Slimming.cz, z ktorého som odkazoval na Výživovo.
Samozrejme som to urobil čo najviac prirodzene, nedal som odkazy na žiadnu podstránku typu „Spriateľené weby“ a podobne ale v článku o detoxikácii som odkazoval na iný článok o detoxikácii. Ide o relevantný odkaz, ktorý môže tak isto priviesť návštevnosť.
Ktoré odkazy príliš nevyužívam?
- platené spätné odkazy – nepríde mi ekonomické za odkaz pravidelne platiť
- odkazy z pätičiek, sidebarov alebo zo sekcie „partneri“ – pre Google je dôležité, kde sa odkaz nachádza, a preto takéto odkazy moc zmysel nemajú
- hromadné odkazy – akékoľvek hromadné odkazy Vám môžu uškodiť, pretože nie sú prirodzené (napr. 200 katalógov)
- odkazy z free PR webov – Google zvykne tieto weby postihovať, pretože sa na nich nachádzajú iba PR články a to dokáže odhaliť
Záver
Tak vidíte, že odkazových príležitostí je veľa. Treba len hľadať 🙂 Získavajte odkazy pomaly a postupne, čím budete podporovať web vo vyhľadávačoch. Je to náročný proces, ale vyplatí sa.
Dobrým linkbuildingom takmer vždy predbehnete konkurenciu, ktorá linkbuilding robiť nebude!
V tretej časti o linkbuildingu vám ukážem, ako hľadať zaujímavé odkazové príležitosti!
Aké spätné odkazy získavate vy?
Toto je mini reality show webového projektu, s ktorým sa za 365 dní pokúsim prekročiť hranicu čistého zisku 1 000 € mesačne. Začínam 15.03.2015.
- 23. časť - Facebook retargeting : kompletný návod
- 22. časť - Landing page : analýza použiteľnosti
- 21. časť - Landing page : čo by na nej nemalo chýbať?
- 20. časť - Google AdWords : nastavenie a stratégia
- 19. časť - Zvyšujeme zisk pomocou nových affiliate kampaní
- 18. časť - CASE STUDY: stratégia pre získanie 500 e-mailov za 30 dní
- 17. časť - ROZHOVOR: analýza e-mailovej stratégie špecialistom
- 16. časť - E-mailový marketing : stratégia a automatizácia
- 15. časť - Začíname s e-mailovým marketingom
- 14. časť - Linkbuilding II : konkrétne spätné odkazy, ktoré som získal
- 13. časť - Linkbuilding : začíname získavať spätné odkazy
- 12. časť - SEO (Optimalizácia pre vyhľadávače) v kocke III
- 11. časť - SEO (Optimalizácia pre vyhľadávače) v kocke II
- 10. časť - SEO (Optimalizácia pre vyhľadávače) v kocke I
- 9. časť - Ako sa darí projektu 2 mesiace po spustení?
- 8. časť - Meranie konverzií a vyhodnocovanie kampaní
- 7. časť - Checklist - na čo nezabudnúť pred spustením webu?
- 6. časť - WordPress šablóna alebo grafika na mieru?
- 5. časť - 7 dôležitých prvkov pre Váš web
- 4. časť - 10 základných WordPress pluginov
- 3. časť - Doména, hosting a WordPress
- 2. časť - Analýza kľúčových slov
- 1. časť - Hľadáme affiliate kampaň
Ako zistim ci dany web je alebo nie je penalizovany googlom? Dik
Ahoj,
asi skôr zistíš BAN ako penalizáciu (musím to upraviť v článku). Ten zistíš tak, že sa pozrieš koľko podstránok má web indexovaných v Google a či to odpovedá tomu webu.
Ja sa vždy pýtam aj na návštevnosť z vyhľadávačov (dokonca pri drahých PR článkoch si vypýtam printscreeny Google Analytics). Tiež môžeš využiť aj tento tool : https://ismywebsitepenalized.com/
Inak ak sa web zobrazuje dobre na zaujímavé kľúčové slová, tak na 99% penalizovaný nie je.
google webmaster tools, pocet indexovanych stranok(ci rapidne klesol, …), … Co takto pouzit google?
Skôr bola otázka ako zistíme, či bol cudzí web (nie náš) penalizovaný Googlom. Samozrejme pri vlastnom webe treba vždy použiť Google Webmaster Tools, ďakujem za doplnenie.
Pisal som tu odpoved este ked tam nebol tvoj komentar. Na google webmaster tools som myslel manualne penalizacie. Ale celkovo je tam dost sposobov a vacsina su odhady/tipy, preto som ho radsej odkazal nech hlada sam info o tom 😛 Inac dik za clanok. Zaujimalo by ma, kolko traffiku pride z tych slidov a youtube.
No to si na tom dobre, ja mám jednu konverziu mesačne 🙂
No ale ja mám zapnuté PPC na Facebooku aj na Google, takže má aj ta jedna konverzia denne niečo stojí 😀
Fantastickej článek Peťo. Některé metody jsou pro mě nové (linkedin např.) a hlavně spouštím jeden slovenský projekt, takže ještě nemám tak zmapovaný možnosti linkbuildingu jako v ČR a tady je pár fantastických tipů a zdrojů. Nabízí se tedy ještě otázka, možná doplnění článku?! Jak a zda se to již projevilo na organické návštěvnosti? Nějaký grafik apod. 🙂 Jinak konverze ti snad vystřelí po nové roce, v hlavní sezóně předsevzetí 😉
Parádička, tak to som rád, že článok pomohol 🙂
Graf – bude, ale nie tak skoro. Výsledky tam sú zatiaľ slabé a z organiku mi denne chodí pár desiatok návštev. Takže nie je sa čím chváliť 🙂
Konverzie určite v januári vystrelia, na to sa spolieham. Vlastne celá stratégia je nastavená tak, že teraz testujem, čo funguje a čo nie a v januári budem tlačiť to, čo funguje najviac.. uvidím, či sa mi aspoň časť z investície vráti.
jj…. narazil som na tvoje reklamy na vyzivovo na azete, na profesii a tuším niekde na dákom blogu o snoch takže asi do toho sypeš dosť takže palec hore, myslím že táto oblasť sa rozbehne niekde na jar, teraz pred vianocami to asi nebude ružové….
Teraz je vlastne taká „anti-sezóna“ pre podobné kampane 😀 Takže som rád za každú konverziu, ale jasné, že tie výsledky by mohli byť lepšie. Teším sa každopádne na január 🙂
Opět super článek 🙂 Některé způsoby jsem znal, jiné jsou pro mě novinkou. Zrovna linkbuilding patří mezi činnosti, které mě na věcech ohledně webu baví nejméně a proto se mu moc nevěnuji. Po přečtení mám chuť jít něco z toho zkusit a trochu do toho šlápnout 😉
Takže díky, tvoř podobné články dál a ať se daří!
Ďakujem moc :))) Mňa zase ten linkbuilding celkom baví, veľa krát pri ňom zistím zaujímavé veci. Napríklad keď som hladal spätné odkazy pre pôžičkové weby, tak som často objavil konkurenciu o ktorej som nevedel 🙂 Mám potom lepší prehľad o weboch z tej tématiky…. hlavne som zistil, že linkbuilding akože FAKT pomáha a iba tvorba obsahu a nič iné nie je dobrá cesta.
Nadupaný a hezky ucelený článek. Musím říct, že některé způsoby jsou pro me novinkou. Např. Linkedin, to je napad. //Daniel Hanuš
Ďakujem Daniel. Ten LinkedIn veľa ľudí nepoznalo, tak som rád, že som „prišiel“ s niečím novým 😀
1 konverzia / den v tomto období by som povedal že je dobré keby to bolo bez PPC. ja na mojom webe http://topchudnutie.sk mám ovla menej konverzí. takže mám čo dohánať.
PS: Tipujem že su čitatelia čo robia tak isto magazín ako je vyzivovo kludne daj tipy na články 🙂
Veľmi prínosný článok maestro. 🙂
Každopádne tu neboli spomenuté 2 najčastejšie metódy a to obrázkový a textový backlink. Zrejme neboli spomenuté preto, že ich vnímaš ako platené odkazy. Dajú sa samozrejme aj vybartrovať. Čo sa týka uvedených techník, optimalizovaný banner je veľmi dôležitý, taktiež vhodný texťák na relevantnej podstránke vysoko v kóde je silná linka. Btw LB spôsoby napr. p. M. Kubíčka sú už zastarané a neúčinné. Jeho e-book tu pozná asi každý. Preto pozor na to. Snažte sa byť profi a nie diletant. Je skutočne dôležité dbať na relevanciu a kvalitu liniek, nie kvantitu, ktorá v mnohých prípadoch skôr uškodí. Alfou a omegou sú momentálne brandové anchory v PR článku. Za zmienku stoja aj generické a naked ak sa pohráte s ich návrhom umiestnenia.Takisto si nezabúdajte vytvoriť databázu svojich liniek, kde budete pridávať rôzne podrobnosti. Nástrojov je mnoho. Stačí použiť GOOGLE. Avšak sú platené. Na druhej strane máte systém, ktorý Vám ich reálne monituruje a môžete si ich tagovať, filtrovať a pod. Popr. riešiť broken linkbuilding. Sledujte odkazový profil konkurencie(na čo dbajú hlavný focus) a pochopíte ich zmýšľanie a stratégie. O Linkbuildigu by som dokázal napísať aj 300 stranový manuál 🙂 Je toho veľa a fakt široká téma. Inak Linkedin a youtube videá som nepoužíval priznám sa.
LB by som určite nepodceňoval a stále zastáva svoje nenahraditeľné miesto.
Pekne zhrnuté Peťo! 🙂 Píš ďalej, baví ma to čítať.
Díky za super článek. Ta prezentace předělaná na video a vložená na youtube je super nápad, hned to zkouším :). Jen by mě zajímalo jestli má z hlediska SEO, nějaký význam ta URL propagovaného webu na Slideshare, když to není přímo odkaz? A na LinkedIn Pulse je potřeba pro publikování Premium účet? Já tam totiž žádnou možnost publikování nevidím. 🙁
Ahoj, na toto Ti odporúčim super článok : http://www.pmdigital.com/blog/2013/04/slideshare-seo-2/ v ktorom robili test a zistili, že najlepšie je ak v prezentácií necháš iba samotný odkaz vo formáte http://www.tvojweb.sk. Nemám to nijak potvrdené, skor iba čo som sa dočítal 🙂
Super, díky 🙂
o tej heuréke som nevedel, díky za tip. ked tam pridáte link priamo do recenzie tak je nofollow a pridaný ako externá recenzie je follow.
k tým SK katalogom ako zoznam, surf,.. je z toho nejaký dofollow odkaz vôbec? alebo aspoň návštevnosť?
Ja by som dofollow/nofollow zase až tak neriešil, aj nofollow linky majú svoj zmysel.. a áno, napríklad na pôžičkové weby mi chodí návštevnosť aj z katalógov. Aj keď minimálna.
Ahoj, jak prosím na linkedinu sepsat a zveřejnit článek? Hledám tam tu možnost ale asi jsem slepý 🙂
A si prihlásený?
Tiež súhlasím s tým, že dôležitejšia je kvalita ako kvantita. Na zahraničných blogoch sa v minulosti dosť riešili private blog network (PBN), čo vlastne spadá pod tvoj bod 13. Najlepšie PBN postavené na expired domenách, a postavené len pre konkrétny projekt. Myslím, že to bol jeden z najúčinejších spôsobov link buildingu, kým to google nezačal penalizovať.
koľko z týchto odkazov už máš v Search console? lebo ahrefs zatiaľ vidí iba 3 https://ahrefs.com/site-explorer/referring/v2/domains/prefix/fresh/all/all/1/backlinks_dofollow_desc?target=http%3A%2F%2Fwww.vyzivovo.sk%2Fobezita-u-deti-ako-spoznat-ze-je-vase-dieta-obezne%2F
Ahoj, nie, odkazov mám oveľa viac. Ahrefsu to asi trvá.. 🙂
Pekny vecer,
vdaka za fajn clanok, tiez sa ako tak venujem SEO veciam : ) chcem sa len opytat, lebo odkazom z diskusnych for som sa az tak nevenoval, skor inym, par kvalitnym katalogom a taktiez link funelling, ake mate vysledky co sa tyka porovnania menej kvalitnych odkazov a komentarov z diskusnych for? Lebo na slovenskom internete je to celkom obtiazne najst kvalitne odkazy, no nie? 🙂
Mne z diskusii chodi dost vela navstevnosti. Z tohto hladiska su diskusne fora super. Ale tak tie vysledky tazko povedat. Ja som toho nazoru, ze ten odkazovy profil musi posobit prirodzene a ked sa zamerieas iba na jeden zdroj odkazov, tak nikdy prirodzene vyzerat nebude.
Skvele rady, mnohe z toho, co si pisal by mi ani len nenapadlo… napriklad spravit si YT video len kvoli odkazu. 😀
Skusim sa s tym pohrat, uvidim, ake vysledky sa dostavia…
Ja sa inak snazim vyuzit aj Wiki na linkbuilding, ale nie je to lahke, musim mat ozaj kvalitny clanok k prislusnej teme, aby mi odkaz nezmazali… 🙂
Skvelý článok. Konečne niekto píše aj veci priamo z praxe. :). Ešte by som možno skúsil pinterest tam napr. infografiku alebo podobne. A linkedin pulse a tam nejaký ten článok.
Linkedin pulse tam je 🙂 Ale jasne, infografika je zaujimavy napad!
Je to velmi dobrý článek, o dost podrobněji, co je napsané i tady – http://www.mediaunit.cz/jak-na-linkbuilding-a-anchor-texty/
LinkedIn v rámci SMM je dobrou věcí, leč docela drahou, co se týče reklamních kampaní třeba, ale dá se to tam dělat i zadarmo. 🙂
Dobry den
Ja mam eshop https://www.budtrendy.sk zaregistroval som ho do vsetkych katalogov a postupne pridavam linky kade tade ale ako som si vsimel ucinok je dost onicom .
Ako dlho to uz takto pridavas? Chce to cas..
Super praktický článek! Se většinou názorů se ztotožňuji 🙂 Tento článek doporučím dále 🙂
Ďakujem Daniel!
Ak by niekoho napadlo , že pridávaním odkazov na Heuréku si privediete množstvo zákazníkov , tak je na omyle. Ak pridáte na Heuréku nejaký odkaz na vašu recenziu tak vám vo vačšine pripadov vymažú. Samozrejme majú na to právo. oni rozhodujú čo tam ostane a čo nie. Nespoliehajte sa preto na Heuréku. Ak tam aj získate silný odkaz , vaščinou tam dlho nevydrží.
Je to tak. Ked som pisal tento clanok, tak este odkazy nechavali. Bohuzial sa sprisnili pravidla a tiez nam mazu takmer kazdy odkaz. Dakujem za doplnenie.
Presne tak, je pravda, že v minulosti to fungovalo, ale dnes to už mažú. Ale zaujímavé je, že staršie odkazy sú ponechané – asi kontrolujú len tie novšie. 🙂