Zvýšte efektivitu Vášho podnikania

Stratégia, ktorá zvýši zisky z Vášho podnikania – čítajte pozorne.

V dnešnom príspevku by som Vás rád zoznámil s niečím, čo mi pomohlo zvýšiť obrat predajnosti o 30% jedného z mojich produktov, ktorý predávam cez internetový obchod. Nie je to nič, o čom ste už predtým nepočuli, akurát je to niečo, čo pravdepodobne nevyužívate. A ak to aj využívate, na 99% to nevyužívate efektívne.

Týmto „zázrakom“ je e-mail marketing.

Investícia do e-mail marketingu je podľa najnovších výzkumov a štúdií 20x efektívnejšia ako investícia do akéhokoľvek iného marketingového kanálu, a približne 59% marketingových špecialistov považuje e-mail marketing za najefektívnejší spôsob zvyšovania zisku v spoločnosti. Spoločnosť IBM zistila, že hodnota JEDNEJ e-mailovej adresy je približne 948 dolárov v tržbách spoločnosti.

Investícia do e-mail marketingu sa skutočne oplatí.

Včera som narazil na video-tréning (zadarmo) na tému:

7 tajomstiev úspechu na internete a zručností strategického podnikateľa

David Kirš v tomto videu odhaľuje stratégiu, ktorá mu za posledných 18 mesiacov zarobila viac ako 19,2 milióna korún.

Vysvetľuje ako využiť e-mail a internet k získaniu viac zákazníkov, ktorí sa k Vám budú vracať a budú Vás považovať za autoritu v danom odbore. A ako vyťažiť maximum z Vašich súčasných zákazníkov. Nie je to žiadne vymývanie mozgov typu „zarábaj milión mesačne“, ale sú to konkrétne stratégie a postupy, ktoré Vaše podnikanie dostanú na úplne novú úroveň.

Presvedčte sa sami TU.

1/5 - (1 vote)

Comments

  1. Precitala som si uz viacero stranok, kde sa radi, ako zvysit obrat. 🙂 U vsetkych je ale predaj produktu zamerany na kvantitu-ziskat co najviac z co najvacsieho poctu ludi v duchu hesla „Kazdy moze byt nas zakaznik“. Co vsak, ked je celovou skupinou mensina? 🙂

  2. chodelka_peter says

    Myslím si, že v budúcnosti bude kvalita ešte doležitejšia ako teraz a kvantita pojde do úzadia. Preto vyťažiť maximum zo stávajúcich zákazníkov (poprípade záujemcov o Váš produkt) bude kľúčové v akejkoľvek marketingovej stratégií.

  3. @Danka skús dať pridanú hodnotu svojim produktom a službám. Daj im niečo navyše tým ľuďom a získaj si celoživotných zákazníkov 🙂

    Mimo iného by som neradil ľuďom priniesť viac ľudí, ale optimalizovať to, čo robíš už teraz s tými istými ľuďmi a zvyšovať konverziu.

    Možností ako zvýšiť obrat je mnoho 🙂

    • @Michal, dakujem za radu. Myslim, ze v niecom mas urcite pravdu – ponuknut klientom pridanu hodnotu: nieco viac a ine, ako by sa im dostavalo od konkurencie. Ale moja cielova skupina je uz teraz mala a v sucasnej dobe sa este viac zuzuje, pokial zacina ist o peniaze. Zacinam si mysliet, ze biznis nie je ani o kvantite, ani o kvalite (aj ked isty „zaklad“ by tam mal byt). Hovori sa, ze najkrajsi make-up u zeny je usmev. Takze sa staci trochu viac usmiat, mozno zazmurkat, a hned mam bohatu klientelu… 😀 A ano, moznosti, ako zvysit obrat, je mnoho. Akurat na niecom pracujem. Pretoze aj vacsina moze priniest zisky, dokonca velke 🙂

  4. emai lmarketing je fajn. len je to proces trošku zdlhavy lebo emailove adresy z neba nepadnú a a kupit db emailov sú vyhodene peniaze. takže vybudovanie nejakej tej vlastnej DB mailov potrvá

Napísať odpoveď pre DanaZrušiť odpoveď

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.