Marketingová akcia roka Internet Marketing 2013 – moje dojmy

V sobotu som sa zúčastnil akcie s názvom Internet Marketing 2013, ktorú usporiadala komunita JsmeMarketing pod záštitou Jindřicha Fáborského. Akcie sa zúčastnilo približne 150 účastníkov, vystúpilo na nej 10 prednášajúcich a konala sa v nádherných priestoroch Prírodovedeckej fakulty Univerzity Palackého.

Za posledné dva roky som sa zúčastnil asi 5 podobných marketingových konferencií, ale môžem povedať, že konferencia Internet Marketing 2013 predbehla úplne všetky! Nádherné priestory, kvalitní rečníci a skutočne vysoká profesionalita usporiadateľov. Prekvapili ma aj prednášky, ktoré boli vačšinou z praxe a aj keď boli dlhšie ako je zvykom, ani pri jednej sa mi nestalo, že som odpočítaval čas do konca. Medzi prednášajúcimi bola napríklad Vetrovka, ktorá si pripravila prednášku s názvom „9 tipů jak získáte zákazníka levněji“, Adam Zbiejczuk, ktorý veľmi zaujímavo vysvetlil skutočnú „silu“ sociálnych médií a tiež aj copywriter Jan Abmrož, ktorý opäť zdôraznil silu kvalitného obsahu vo webových prezentáciach.

Prezentácie z prednášky nájdete na SlideShare tu: Prezentácie Internet Marketing 2013 a na videa z prednášky sa tiež môžete už čoskoro (doporučujem si ich stiahnuť a pozrieť).

Ďakujem, že som môhol byť súčasťou takejto veľkolepej akcie!

 

Pár fotiek z konferencie:

2 plátna boli občas celkom matúce 🙂

jsmemarketing_uvod

 

Úplne všetci prednášajúci:

jsmemarketing_ucastnici

 

Prezentácia od Větrovky:

Vetrovka prednáška

Rate this post

Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.