Zvýšte efektivitu Vášho podnikania

Stratégia, ktorá zvýši zisky z Vášho podnikania – čítajte pozorne.

V dnešnom príspevku by som Vás rád zoznámil s niečím, čo mi pomohlo zvýšiť obrat predajnosti o 30% jedného z mojich produktov, ktorý predávam cez internetový obchod. Nie je to nič, o čom ste už predtým nepočuli, akurát je to niečo, čo pravdepodobne nevyužívate. A ak to aj využívate, na 99% to nevyužívate efektívne.

Týmto „zázrakom“ je e-mail marketing.

Investícia do e-mail marketingu je podľa najnovších výzkumov a štúdií 20x efektívnejšia ako investícia do akéhokoľvek iného marketingového kanálu, a približne 59% marketingových špecialistov považuje e-mail marketing za najefektívnejší spôsob zvyšovania zisku v spoločnosti. Spoločnosť IBM zistila, že hodnota JEDNEJ e-mailovej adresy je približne 948 dolárov v tržbách spoločnosti.

Investícia do e-mail marketingu sa skutočne oplatí.

Včera som narazil na video-tréning (zadarmo) na tému:

7 tajomstiev úspechu na internete a zručností strategického podnikateľa

David Kirš v tomto videu odhaľuje stratégiu, ktorá mu za posledných 18 mesiacov zarobila viac ako 19,2 milióna korún.

Vysvetľuje ako využiť e-mail a internet k získaniu viac zákazníkov, ktorí sa k Vám budú vracať a budú Vás považovať za autoritu v danom odbore. A ako vyťažiť maximum z Vašich súčasných zákazníkov. Nie je to žiadne vymývanie mozgov typu „zarábaj milión mesačne“, ale sú to konkrétne stratégie a postupy, ktoré Vaše podnikanie dostanú na úplne novú úroveň.

Presvedčte sa sami TU.

1/5 - (1 vote)

Comments

  1. Precitala som si uz viacero stranok, kde sa radi, ako zvysit obrat. 🙂 U vsetkych je ale predaj produktu zamerany na kvantitu-ziskat co najviac z co najvacsieho poctu ludi v duchu hesla „Kazdy moze byt nas zakaznik“. Co vsak, ked je celovou skupinou mensina? 🙂

  2. chodelka_peter says

    Myslím si, že v budúcnosti bude kvalita ešte doležitejšia ako teraz a kvantita pojde do úzadia. Preto vyťažiť maximum zo stávajúcich zákazníkov (poprípade záujemcov o Váš produkt) bude kľúčové v akejkoľvek marketingovej stratégií.

  3. @Danka skús dať pridanú hodnotu svojim produktom a službám. Daj im niečo navyše tým ľuďom a získaj si celoživotných zákazníkov 🙂

    Mimo iného by som neradil ľuďom priniesť viac ľudí, ale optimalizovať to, čo robíš už teraz s tými istými ľuďmi a zvyšovať konverziu.

    Možností ako zvýšiť obrat je mnoho 🙂

    • @Michal, dakujem za radu. Myslim, ze v niecom mas urcite pravdu – ponuknut klientom pridanu hodnotu: nieco viac a ine, ako by sa im dostavalo od konkurencie. Ale moja cielova skupina je uz teraz mala a v sucasnej dobe sa este viac zuzuje, pokial zacina ist o peniaze. Zacinam si mysliet, ze biznis nie je ani o kvantite, ani o kvalite (aj ked isty „zaklad“ by tam mal byt). Hovori sa, ze najkrajsi make-up u zeny je usmev. Takze sa staci trochu viac usmiat, mozno zazmurkat, a hned mam bohatu klientelu… 😀 A ano, moznosti, ako zvysit obrat, je mnoho. Akurat na niecom pracujem. Pretoze aj vacsina moze priniest zisky, dokonca velke 🙂

  4. emai lmarketing je fajn. len je to proces trošku zdlhavy lebo emailove adresy z neba nepadnú a a kupit db emailov sú vyhodene peniaze. takže vybudovanie nejakej tej vlastnej DB mailov potrvá

Napísať odpoveď pre Michal KopeckýZrušiť odpoveď

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.