Oznámte zákazníkom ceny svojich služieb

Dnes som obdržal tretiu časť Kurzu internetového marketingu od Mira Veselého, ktorá mala názov “Tip 3 – Prispôsobte web potrebám návštevníka”. Po prvých dvoch častiach, ktoré ma nijak nenadchli, ale ani nesklamali, som nečakal, že sa dozviem niečo zaujímavé. Chyba! Miro Veselý, ktorý sa venuje nielen online marketingu, ale aj osobnému rozvoju (a ževraj aj chudnutiu), prišiel s veľmi dôležitou informáciou, ktorú si stále neuvedomuje veľa podnikateľov –

ZVEREJNITE SVOJE CENY

Je úplne jedno čomu sa venujete. Je jedno, či máte e-shop (kde je zverejnenie ceny samozrejmosťou), truhlárstvo (kde sa tie ceny dozviete málokedy), poprípade poskytujete službu. Každý ma svoju cenu, tak ju tomu zákazníkovi oznámte. Neskrývajte ju. Nesnažte sa donútiť zákazníka, aby musel urobiť ešte ďalší krok k zisteniu Vašich cien – napríklad telefonátom, popr. e-mailom.

Posledných pár týždňov som sa snažil nájsť firmu, ktorá mi poskladá novú kuchyňu. Predstavu o rozpočte som mal, tak som potreboval zistiť, ako sa cena výroby kuchyne na zakázku pohybuje. Nemal som šancu. Cenu som nenašiel takmer nikde (hovorím o kuchyni na mieru) a dokonca aj keď som si už urobil tu námahu a kontaktoval som napr. kuchynské štúdio, ani vtedy mi cenu nevedeli povedať – “viete, to záleží na veľa faktoroch”, “priďte ku nám a niečo vymyslíme”. Ale mne sa nechce nikde chodiť. Ja si chcem doma v kľude naplánovať kuchyňu. Prečo nemôžu na webstránku napísať ...”Ceny našich kuchýň závisia od použitého materiálu, ale pohybujú sa od 30 000 Kč za laminát až po 120 000 Kč za mramor”. Toto mi úplne stačí.

Podnikatelia, predajci, poskytovatelia služieb – zverejnite svoje ceny. Aspoň približne, ak ich neviete stanoviť presne. Neskrývajte ich a nechcite po návštevníkov Vašeho webu, aby si ich zisťovali cez telefón, e-mail, popr. osobne.

Inak Kurz od Mira Veselého môžem iba odporučiť 🙂

Ohodnoťte článok
Zaujal Ťa tento článok?
V tom prípade sa prihlás k viac ako 700 odberateľom, ktorým pomáham s podnikaním na internete. Píšem praktické návody, ktoré je možné obratom aplikovať do praxe.
The following two tabs change content below.
Prevádzkujem e-shopy a budujem webové projekty, ktoré následne monetizujem pomocou affiliate marketingu. Online podnikanie mi dáva neuveriteľnú voľnosť, za posledný rok som viac ako 5 mesiacov strávil mimo kancelárie a precestoval som polovicu Európy.

Pridaj komentár