Oznámte zákazníkom ceny svojich služieb

Dnes som obdržal tretiu časť Kurzu internetového marketingu od Mira Veselého, ktorá mala názov “Tip 3 – Prispôsobte web potrebám návštevníka”. Po prvých dvoch častiach, ktoré ma nijak nenadchli, ale ani nesklamali, som nečakal, že sa dozviem niečo zaujímavé. Chyba! Miro Veselý, ktorý sa venuje nielen online marketingu, ale aj osobnému rozvoju (a ževraj aj chudnutiu), prišiel s veľmi dôležitou informáciou, ktorú si stále neuvedomuje veľa podnikateľov –

ZVEREJNITE SVOJE CENY

Je úplne jedno čomu sa venujete. Je jedno, či máte e-shop (kde je zverejnenie ceny samozrejmosťou), truhlárstvo (kde sa tie ceny dozviete málokedy), poprípade poskytujete službu. Každý ma svoju cenu, tak ju tomu zákazníkovi oznámte. Neskrývajte ju. Nesnažte sa donútiť zákazníka, aby musel urobiť ešte ďalší krok k zisteniu Vašich cien – napríklad telefonátom, popr. e-mailom.

Posledných pár týždňov som sa snažil nájsť firmu, ktorá mi poskladá novú kuchyňu. Predstavu o rozpočte som mal, tak som potreboval zistiť, ako sa cena výroby kuchyne na zakázku pohybuje. Nemal som šancu. Cenu som nenašiel takmer nikde (hovorím o kuchyni na mieru) a dokonca aj keď som si už urobil tu námahu a kontaktoval som napr. kuchynské štúdio, ani vtedy mi cenu nevedeli povedať – “viete, to záleží na veľa faktoroch”, “priďte ku nám a niečo vymyslíme”. Ale mne sa nechce nikde chodiť. Ja si chcem doma v kľude naplánovať kuchyňu. Prečo nemôžu na webstránku napísať ...”Ceny našich kuchýň závisia od použitého materiálu, ale pohybujú sa od 30 000 Kč za laminát až po 120 000 Kč za mramor”. Toto mi úplne stačí.

Podnikatelia, predajci, poskytovatelia služieb – zverejnite svoje ceny. Aspoň približne, ak ich neviete stanoviť presne. Neskrývajte ich a nechcite po návštevníkov Vašeho webu, aby si ich zisťovali cez telefón, e-mail, popr. osobne.

Inak Kurz od Mira Veselého môžem iba odporučiť 🙂

Oznámte zákazníkom ceny svojich služieb
Ohodnoťte článok
The following two tabs change content below.
Prevádzkujem e-shopy, budujem affiliate projekty a predávam digitálny produkt Zarábajúci web: Od domény k peniazom. Začal som malým magazínom o pôžičkách v roku 2012 a momentálne vlastním viac ako 30 malých a stredných internetových projektov, o ktoré sa každy deň starám. Nepracujem z jednej kancelárie, ale cestujem po svete a užívam si voľnosť, ktorú mi internetové podnikanie dáva. Moje motto znie: "Kto chce, hľadá spôsob. Kto nechce, hľadá dôvod." Verím, že čo najviac ľudí nájde dôvod začať podnikať na internete a môj blog im v tejto ceste pomôže.

Comments

  1. protože si pak můžou ceny určit podle typu zákazníka/firmy a/nebo vytvorit psychicky natlák.

Pridaj komentár