11 znakov dôveryhodného e-shopu od Martina Matejku

Prevádzkujete e-shop a neviete, prečo nemáte takmer žiadne nové objednávky? Máte nastavenú PPC reklamu, ale konverzný pomer sa blíži k nule? Možno je problém v “dôveryhodnosti” Vašeho internetového obchodu, ktorú ja sám osobne považujem za kľúčový faktor úspechu, popr. neúspechu e-shopu.

Obchodné podmienky, viditeľný kontakt, rýchla komunikácia – to všetko je len časť toho, čo môžete pre svojich zákazníkov spraviť, aby Vás považovali za “dôveryhodných”. E-shop nie je len o cenách a reklame. E-shop je predovšetkým o vzťahu medzi Vami a Vašim zákazníkom, ktorému musíte dať viac ako konkurencia.

Ak Vás zaujíma, ako spraviť e-shop dôveryhodnejším, odporúčam si prečítať najnovší článok prevádzkovateľa e-shopu SmallCars a online marketingového špecialistu, Martina Matejku:

http://www.martinmatejka.cz/11-znaku-duveryhodneho-internetoveho-obchodu.html

Ohodnoťte článok
Zaujal Ťa tento článok?
V tom prípade sa prihlás k viac ako 700 odberateľom, ktorým pomáham s podnikaním na internete. Píšem praktické návody, ktoré je možné obratom aplikovať do praxe.
The following two tabs change content below.
Prevádzkujem e-shopy a budujem webové projekty, ktoré následne monetizujem pomocou affiliate marketingu. Online podnikanie mi dáva neuveriteľnú voľnosť, za posledný rok som viac ako 5 mesiacov strávil mimo kancelárie a precestoval som polovicu Európy.

Pridaj komentár